به گزارش اخبار جدید؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از مشاهده و تصویربرداری یک قلاده پلنگ در زیستگاه «اوزوم» جاجرم توسط همیاران این منطقه حفاظت شده خبر داد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.