به گزار اخبار جدید؛ تعداد نهایی شهروندان گلوگاهی که در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیر به دلیل نوشیدن آب یا شربت از چند موکب عزاداری دچار مسمومیت شده بودند بنا به اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان گلوگاه ۹۲۵ نفر است که همگی با دریافت دارو و تزریق سرم ترخیص شدند.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.