تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۹:۲۶
اخبار جدید فناوری ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شروع نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار در جزیره کیش

شروع نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار در جزیره کیش

به گزارش اخبار جدید به نقل از ایلنا؛نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار از فردا در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز می شود و تا 22 شهریور ادامه دارد.

در این نمایشگاه با محوریت صنعتی پایدار، تاب آور و انسان محور آخرین دستاوردهای حوزه های اینترنت اشیاء، انرژی های تجدید پذیر، هوش مصنوعی و کسب وکار، توزیع و مصرف برق هوشمند، شهر هوشمند و هوشمند سازی، اتصال پذیری وارتباطات، فناوری های نرم وخلاق، زیرساخت، امنیت وبرق پایدار، فناوری های نوین مالی و رمز ارز و هنرهای تصویری ورسانه دیجیتال عرضه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

بیشتر بخوانید  ۱۵ میلیون گروه و کانال در تلگرام مسدود شده است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *