تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۲:۱۴
اخبار جدید سیاسی ۲۸ دی ۱۴۰۳ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ظریف: مذاکره با صدام هم خوشایند نبود، ولی منافع کشور ایجاب کرد

 ترامپ اعلام کرد که از پومپئو استفاده نمی‌کند و نکرد؛ یعنی معلوم است که آن نگرش را نگرش موفقی نمی‌داند

ظریف: مذاکره با صدام هم خوشایند نبود، ولی منافع کشور ایجاب کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران؛ معاون راهبردی رئیس جمهور:

پمپئو (وزیر خارجه دولت اول ترامپ) خیلی امید داشت که در این دوره در دولت ترامپ مقام بگیرد، ولی ترامپ اعلام کرد که از او استفاده نمی‌کند و نکرد؛ یعنی معلوم است که آن نگرش را نگرش موفقی نمی‌داند.

به نظر من ما با دوستانمان مذاکره نمی‌کنیم. آدم با خودش که حرف نمی‌زند! با کسانی حرف می‌زند که مخالفش هستند. ما در گذشته با صدام هم گفتگو کردیم؛ روزی که من دیدار داشتم با صدام حسین، کنار آقای دکتر خرازی، حتماً خیلی روز شیرینی نبود یعنی دیدن کسی که مسئول شهادت ده‌ها هزار هم‌وطن شماست، خیلی شیرین نیست اما منافع ملی اقتضاء می‌کند. منافع ملی از همه چیز بالاتر است.

بیشتر بخوانید  رایزنی وزیران خارجه ایران و مصر درباره موضوع هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *