تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۴۴
اخبار برگزیده ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل آبفای استان تهران

جیره بندی آب در تهران نداریم

اگر فشار آب در برخی از مناطق تعدیل نشود همین میزان آبی هم که در اختیار داریم از دست خواهیم داد افت فشار اب برای مدیریت شبکه است.

جیره بندی آب در تهران نداریم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *