تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۰:۰۷
اخبار جدید سیاسی ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نیوزویک گزارش داد:

ترامپ: به رهبر ایران نامه نوشته‌ام

ترجیح می‌دهم با ایران مذاکره کنم و روز پنجشنبه نامه‌ای به رهبر ایران ارسال کردم. گزینه دیگر این است که باید اقدامی انجام داد، زیرا ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.

ترامپ: به رهبر ایران نامه نوشته‌ام

دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا، در مصاحبه با شبکه «فاکس‌بیزنس» گفت: ترجیح می‌دهم با ایران مذاکره کنم و روز پنجشنبه نامه‌ای به رهبر ایران ارسال کردم. گزینه دیگر این است که باید اقدامی انجام داد، زیرا ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.

بیشتر بخوانید  هواپیمای فوق‌ پیشرفته و لوکس اهدایی قطری‌ها به ترامپ + تصاویر
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *