تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۴:۱۰

صداوسیما مورد حمله اسرائیل قرار گرفت + ویدئو

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: در صورت بروز هرگونه اختلال در دریافت سیگنالِ هر یک از شبکه های استانی یا ملی صداوسیما  پخش برنامه ها را از طریق تلوبیون دنبال کنید.

بیشتر بخوانید  سردار سلامی:ایران قوی‌تر از همیشه است،آمریکا باید واقعیت را بپذیرد
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *