تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۱

مدیرعامل شرکت آبفای تهران: فقط ۹ درصد مصرف آب مربوط به بخش خانگی است‌

مدیرعامل شرکت آبفای تهران اعلام کرد: حدود ۹۰ درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود. صرفه‌جویی ۲۰ درصدی تنها راهکار عبور از کم‌آبی در تهران  است‌.

بیشتر بخوانید  قطعی ۲۸ ساعته و دو روزه آب در۲ منطقه ارومیه!
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *