تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۰:۳۷

لحظۀ دردناک پیداکردن پیکر شهید محیط‌ زیست + ویدیو

شهید محمود شه‌مرادی که از محیط‌بانان استان گلستان بود، در پارک ملی گلستان به‌دست شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید. این سومین شهید محیط‌بان در ۳ ماه گذشته است.

بیشتر بخوانید  انصاری: وضعیت بحرانی تالاب‌های فارس غم‌انگیز است
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *