به گزارش همشهریآنلاین، وی افزود:اگر بنده گناهکار بودم، حکم تبرئه بنده صادر نمیشد.
طوسی ادامه داد: صداوسیما ۹ سال است که من را ممنوعالتصویر کرده است، خود این اقدام صحه گذاشتن بر اتهام نسبت داده شده به من است. منبع:خبرفوری
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.