رئیسجمهور آمریکا: بایدن همیشه یک حرامزاده بدجنس بود/ اوضاع چطور پیش میرود؟ الان دیگر برایش خوب پیش نمیرود/هیچوقت آدم باهوشی نبود. اگر به ۳۰ یا ۴۰ سال پیش برگردیم، او آدم احمقی است.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.