تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۳۵
اخبار جدید سیاسی ۱۹ آبان ۱۴۰۴ - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ایران شرط مذاکره با آمریکا را اعلام کرد

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه عنوان کرد: رفع تحریم شرط ایران در هر مذاکره‌ای با غرب است.

ایران شرط مذاکره با آمریکا را اعلام کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود با اهالی رسانه در خصوص اظهارات ترامپ مبنی بر درخواست ایران برای رفع تحریم‌ها گفت: رفع تحریم‌ها مطالبه مشروع ایران است و لطفی نیست که آمریکا بخواهد اعمال کند. تضییع حقی در این چند دهه اتفاق افتاده و تحریم‌ها جنایت علیه بشریت است و امر واضحی است. ما همیشه گفته‌ایم در قبال اعتمادسازی درباره برنامه هسته‌ای باید تحریم‌های اعمال شده رفع شود و نیاز به بیان مستقیم یا از طریق کانال‌های دیگر نیست. رفع تحریم شرط ایران در هر مذاکره‌ای با غرب است. 

 

بیشتر بخوانید  آذری جهرمی به نمایندگان مجلس: برای حفظ نظام دست از لجبازی با مردم بردارید!
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *