تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۰۲

عراقچی: اسرائیل به دنبال کشاندن آمریکا به جنگ با ایران است


عراقچی: اسرائیل به دنبال کشاندن آمریکا به جنگ با ایران است



اعتمادآنلاین |

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این منطقه تنها یک موجودیت وجود دارد که خواهان جنگ است و آن اسرائیل است. واقعیت این است که اسرائیل تلاش می‌کند ایالات متحده را به جنگ با ایران بکشاند.

به گزارش دانشجو، وی افزود: آن‌ها نمی‌توانند به‌تنهایی این کار را انجام دهند؛ تلاش کردند و شکست خوردند و از آمریکا خواستند به آن‌ها کمک کند. این یک طرح اسرائیلی برای کشاندن ایالات متحده به جنگ در منطقه است.

عراقچی در پاسخ به این پرسش که آیا میان اسرائیل و نتانیاهو تفاوتی وجود دارد، گفت: باید گفت او فردی است که در حال حاضر هدایت اسرائیل را بر عهده دارد. این یک طرح فاجعه‌بار از سوی اسرائیلی‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها شاید به‌دنبال تثبیت سلطه خود بر منطقه باشند، اما چنین چیزی رخ نخواهد داد. نشانه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها در تلاشند رئیس‌جمهور ترامپ را به جنگ با ایران بکشانند.

بیشتر بخوانید  وزیر جنگ آمریکا: ایران هنوز فرصت توافق دارد/ همه گزینه‌ها روی میز است


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *