تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۶:۰۲
اخبار جدید گوناگون ۰۹ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استفاده از مترو و اتوبوس در تهران رایگان شد

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، محسن هرمزی گفت: صبح امروز شنبه ۹ اسفند رژیم صهیونیستی و آمریکا حملات خود را علیه مردم ایران آغاز کردند و موجب تشدید ترددهای مردم در ساعات مختلفی از روز شدند. براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران،...

استفاده از مترو و اتوبوس در تهران رایگان شد

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، محسن هرمزی گفت: صبح امروز شنبه ۹ اسفند رژیم صهیونیستی و آمریکا حملات خود را علیه مردم ایران آغاز کردند و موجب تشدید ترددهای مردم در ساعات مختلفی از روز شدند.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، به گفته هرمزی، شرایط ترددی تهران موجب شد تصمیم گرفته شود که استفاده از ناوگان اتوبوس و شبکه متروی تهران رایگان شود.

 

بیشتر بخوانید  هشدار وقوع طوفان تندری در استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *