تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۷:۰۴
اخبار جدید بین الملل ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اسپانیا: از پایگاه‌های ما در هیچ عملیاتی علیه ایران استفاده نمی‌شود

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، روسیا الیوم گزارش داد، مانوئل آلبارس وزیر خارجه اسپانیا تاکید کرد: از پایگاه های کشورمان در هیچ عملیاتی علیه ایران استفاده نمی شود. پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا نیز پیشتر در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک تصریح کرده بود: ما هرگونه اقدام نظامی یکجانبه آمریکا...

اسپانیا: از پایگاه‌های ما در هیچ عملیاتی علیه ایران استفاده نمی‌شود

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، روسیا الیوم گزارش داد، مانوئل آلبارس وزیر خارجه اسپانیا تاکید کرد: از پایگاه های کشورمان در هیچ عملیاتی علیه ایران استفاده نمی شود.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا نیز پیشتر در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک تصریح کرده بود: ما هرگونه اقدام نظامی یکجانبه آمریکا و اسرائیل علیه ایران را محکوم می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید  ۲ کشته بر اثر سقوط هواپیمای سبک در اسپانیا
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *