در استوری مهدی طارمی در واکنش به کشتار ١۶۵ دانش آموز مینابی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است:
هیچ کودکی نباید قربانی جنگ باشد.
نه در ایران، نه در هیچ جای دیگری.
آنها بیگناهاند و سزاوار صلح هستند.

در استوری مهدی طارمی در واکنش به کشتار ١۶۵ دانش آموز مینابی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است: هیچ کودکی نباید قربانی جنگ باشد. نه در ایران، نه در هیچ جای دیگری. آنها بیگناهاند و سزاوار صلح هستند.
در استوری مهدی طارمی در واکنش به کشتار ١۶۵ دانش آموز مینابی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است:
هیچ کودکی نباید قربانی جنگ باشد.
نه در ایران، نه در هیچ جای دیگری.
آنها بیگناهاند و سزاوار صلح هستند.
