تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۶:۵۰
اخبار جدید سیاسی ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تخت روانچی: هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، تخت روانچی معاون وزیر خارجه در گفتگو با شبکه «ام اس نو» آمریکا گفت: پیام ما به دنیا این است که در حال دفاع از خودمان هستیم. ما سخت می‌کوشیم تا از مردم خود دفاع کنیم. این جنگ به ما تحمیل شده و ما حق دفاع از خود را داریم. وی...

تخت روانچی: هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، تخت روانچی معاون وزیر خارجه در گفتگو با شبکه «ام اس نو» آمریکا گفت: پیام ما به دنیا این است که در حال دفاع از خودمان هستیم. ما سخت می‌کوشیم تا از مردم خود دفاع کنیم. این جنگ به ما تحمیل شده و ما حق دفاع از خود را داریم.

وی افزود: آن‌ها فکر می‌کردند که طی چند روز می‌توانند جنگ را تمام کنند اما به سختی اشتباه کردند. ما از جامعه خود در حال محافظت هستیم، جامعه‌ای که به شدت و غیرانسانی مورد حمله قرار گرفته است. حتی کودکان مدرسه‌ای توسط آمریکا و رژیم اسرائیل مورد هدف قرار گرفته شده‌اند.

تخت روانچی تصریح کرد: حتی نیروهای امدادی و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار دادند و کاری که ما در حال انجام آن هستیم دفاع مشروع است.

وی تصریح کرد: ما هیچ پیامی از آمریکا دریافت نکرده و حتی هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم، زیرا ما در حال دفاع از خود هستیم و تنها بر دفاع تمرکز داریم. بنابراین ما هیچ پیامی نفرستادیم و حتی هیچ پیامی هم از طرف آمریکا و هرکس دیگری دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید  پیغام روسیه به آمریکا درباره مذاکره با ایران

کد خبر 6765693

هادی رضایی

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *