تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۸:۱۱
اخبار جدید بین الملل ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادعای سنتکام: از بمب‌افکن‌های بی-۲ استفاده کردیم

ایسنا: «برد کوپر» فرمانده سنتکام روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی‌-۲ در سه روز گذشته، اهدافی در خاک ایران را هدف قرار داده‌اند. کوپر در کنفرانسی خبری مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی-۲ آمریکا طی ۷۲ ساعت گذشته، اهدافی را در داخل ایران ازجمله در نزدیکی تهران هدف قرار داده‌اند. وی در ادامه...

ادعای سنتکام: از بمب‌افکن‌های بی-۲ استفاده کردیم

ایسنا: «برد کوپر» فرمانده سنتکام روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی‌-۲ در سه روز گذشته، اهدافی در خاک ایران را هدف قرار داده‌اند.

3

کوپر در کنفرانسی خبری مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی-۲ آمریکا طی ۷۲ ساعت گذشته، اهدافی را در داخل ایران ازجمله در نزدیکی تهران هدف قرار داده‌اند.

وی در ادامه مدعی شد که بمب‌افکن‌های آمریکایی از بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی برای هدف قرار داده پرتابگرهای موشک‌های بالستیک ایران استفاده کرده‌اند.

فرمانده سنتکام در ادامه مدعی شد که از روز آغاز جنگ با ایران، میزان حملات موشکی با کاهش ۹۰ درصدی و حملات پهپادی با کاهشی ۸۳ درصدی مواجه شده است.

وی همچنین مدعی شد که آمریکا تا بدین لحظه ۳۰ شناور ایرانی را غرق کرده است. کوپر ادعا کرد که آمریکا یک کشتی حامل پهپاد را نیز هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید  آمار سنتکام از تعداد موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از سوی ایران
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *