تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۷
اخبار جدید بین الملل ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بلومبرگ: ایران رادار ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا را نابود کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ؛ بلومبرگ به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ایران یک سیستم راداری کلیدی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار که برای هدایت سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا در خلیج فارس حیاتی بود و می‌توانست توانایی منطقه را در مقابله با حملات آینده بیشتر تحت فشار قرار دهد،...

بلومبرگ: ایران رادار ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا را نابود کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ؛ بلومبرگ به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ایران یک سیستم راداری کلیدی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار که برای هدایت سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا در خلیج فارس حیاتی بود و می‌توانست توانایی منطقه را در مقابله با حملات آینده بیشتر تحت فشار قرار دهد، نابود کرده است. 

بیشتر بخوانید  پزشکیان: از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسم از دعوای داخلی می‌ترسم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *