تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۴۹
اخبار جدید اجتماعی و حوادث ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

4 ایستگاه مترو تهران، پناهگاه جنگی شد

عصر ایران: ایستگاه‌های متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل پناهگاه‌های شبانه‌روزی شدند. به منظور ارتقای آمادگی و افزایش امنیت شهروندان در شرایط اضطراری، ایستگاه‌های متروی بریانک، شهید نواب‌صفوی، شادمان و کمیل در منطقه ۱۰ تهران به عنوان پناهگاه‌های منطقه تعیین شده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. شهروندان می‌توانند در مواقع اضطراری...

4 ایستگاه مترو تهران، پناهگاه جنگی شد

عصر ایران: ایستگاه‌های متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل پناهگاه‌های شبانه‌روزی شدند.

image.png (13)

به منظور ارتقای آمادگی و افزایش امنیت شهروندان در شرایط اضطراری، ایستگاه‌های متروی بریانک، شهید نواب‌صفوی، شادمان و کمیل در منطقه ۱۰ تهران به عنوان پناهگاه‌های منطقه تعیین شده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

شهروندان می‌توانند در مواقع اضطراری با مراجعه به این ایستگاه‌ها از امکانات پناهگاهی بهره‌مند شوند و با آرامش بیشتری از شرایط اضطراری عبور کنند.

 

بیشتر بخوانید  صادقی: انتقال آب از سد طالقان به تهران یک مُسکّن موقت است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *