تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۹:۲۲
اخبار برگزیده ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش بقایی به حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های انرژی

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های انرژی ایران در شبکه ایکس نوشت: «تجاوز جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران، با حمله‌های عامدانه به زیرساخت‌های انرژی ایران وارد مرحلهٔ خطرناک جدیدی شده است؛ این حملات به تأسیسات ذخیره سوخت، به منزله جنگ شیمیایی عمدی علیه ایرانیان است. متجاوزان با هدف قرار...

واکنش بقایی به حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های انرژی

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های انرژی ایران در شبکه ایکس نوشت:

«تجاوز جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران، با حمله‌های عامدانه به زیرساخت‌های انرژی ایران وارد مرحلهٔ خطرناک جدیدی شده است؛ این حملات به تأسیسات ذخیره سوخت، به منزله جنگ شیمیایی عمدی علیه ایرانیان است.

متجاوزان با هدف قرار دادن انبارهای سوخت، مواد خطرناک و سمی به هوا منتشر کرده‌اند؛ این جنایت، مستقیماً حیات مردم را مسموم می‌سازد، محیط زیست را نابود می‌کند و جان میلیون‌ها نفر را به خطر می‌اندازد. پیامدهای این فاجعهٔ زیست‌محیطی و انسانی به مرزهای ایران محدود نخواهد ماند.

این اقدامات همزمان جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی به شمار می‌رود.»

photo_2026-03-08_18-04-23



بیشتر بخوانید  ادعای خبرگزاری روس: توقف حملات یمن به اسرائیل و دریای سرخ

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *