تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۳:۳۶
اخبار جدید سیاسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش وزارت خارجه به پناهندگی اعضای تیم ملی؛ گروگان‌گیری می‌کنند!

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار مربوط به پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال زنان واکنش نشان داد و نوشت: «آن‌ها ۱۷۰ دختر معصوم دبستانی ما را در یک حمله دو مرحله‌ای با موشک تاماهاک در شهر میناب کشتند و حالا به دنبال گروگان گرفتن بانوان ورزشکار ما به اسم 'نجات آن‌ها' هستند. عجب...

واکنش وزارت خارجه به پناهندگی اعضای تیم ملی؛ گروگان‌گیری می‌کنند!

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار مربوط به پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال زنان واکنش نشان داد و نوشت: «آن‌ها ۱۷۰ دختر معصوم دبستانی ما را در یک حمله دو مرحله‌ای با موشک تاماهاک در شهر میناب کشتند و حالا به دنبال گروگان گرفتن بانوان ورزشکار ما به اسم ‘نجات آن‌ها’ هستند. عجب نفاق و وقاحتی!

به بانوان عزیز میهن‌مان در تیم فوتبال بانوان عرض می‌کنم: ایران با آغوش باز منتظر شماست. نگران نباشید. به خانه برگردید.»

وزارت خارجه




منبع :


خبر آنلاین



بیشتر بخوانید  چرا تیم فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران مقابل ژاپن 11 تایی شدند؟
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *