به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ، محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نوشت: در پی تجاوز وحشیانه دشمن به برخی واحدهای تولید دارو، موضوع را شخصا بررسی کردم. به ملت شریف ایران اطمینان میدهم ذخایر استراتژیک در وضعیت «مطلوب» است و جای هیچ نگرانی نیست. دستورات قاطع...
به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ، محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نوشت:
در پی تجاوز وحشیانه دشمن به برخی واحدهای تولید دارو، موضوع را شخصا بررسی کردم. به ملت شریف ایران اطمینان میدهم ذخایر استراتژیک در وضعیت «مطلوب» است و جای هیچ نگرانی نیست.
دستورات قاطع برای واردات فوری و پایداری بازار دارو صادر شد.