تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۸:۴۹
ویژه ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استقبال سازمان ملل از توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصاد۲۴ سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، آنتونیو گوترش از اعلام آتش بس ۲ هفته‌ای میان ایران و آمریکا استقبال می‌کند. وی به نقل از گوترش تصریح کرد: از تمام طرف‌های درگیر می‌خواهیم به تعهدات خود بر اساس قوانین بین المللی و شروط آتش بس پایبند باشند. گوترش همچنین...

استقبال سازمان ملل از توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصاد۲۴ سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، آنتونیو گوترش از اعلام آتش بس ۲ هفته‌ای میان ایران و آمریکا استقبال می‌کند.

وی به نقل از گوترش تصریح کرد: از تمام طرف‌های درگیر می‌خواهیم به تعهدات خود بر اساس قوانین بین المللی و شروط آتش بس پایبند باشند.

گوترش همچنین تصریح کرد: تاکید داریم که توقف اقدامات خصمانه یک مسئله بسیار مهم برای حمایت از جان غیرنظامیان و کاهش مشکلات انسانی به شمار می‌رود.

وی از تلاش‌های پاکستان و دیگر کشور‌ها برای تسهیل روند دستیابی به آتش بس قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که آمریکا با پذیرش شروط ایران بعد از گذشت نزدیک به ۴۰ روز از آغاز تجاوز خود مجبور به عقب نشینی شد.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید  زمان و مکان دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا مشخص شد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *