تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۱۵
اخبار برگزیده ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

ستار هاشمی: برخی می‌گویند به اینترنت نیاز نداریم!

سیتنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار گیرد. ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در اظهاراتی گفت: کم‌ترین میزان تاب‌آوری مردم، آب و برق و گاز نیست؛ با فاصله زیاد، اینترنت است. وی افزود: برخی می‌گویند ما در کشور نیاز...

ستار هاشمی: برخی می‌گویند به اینترنت نیاز نداریم!

سیتنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار گیرد.

7

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در اظهاراتی گفت: کم‌ترین میزان تاب‌آوری مردم، آب و برق و گاز نیست؛ با فاصله زیاد، اینترنت است.

وی افزود: برخی می‌گویند ما در کشور نیاز به اینترنت نداریم! آدم این را نمی‌داند کجای دلش بگذارد.

هاشمی گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  توضیح وزیر ارتباطات درباره زمان دسترسی کامل به اینترنت بین الملل/ از روز گذشته آغاز شده است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *