تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۸
اخبار جدید سیاسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارتش: به ناوشکن های آمریکا در تنگه هرمز اخطار دادیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناوشکن‌های ایالات متحده آمریکا، ساعاتی قبل با خاموش کردن رادارهای خود در دریای عمان، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشتند که بلافاصله پس از روشن کردن رادارهای خود، کشف و با اخطار رادیویی نیروی دریایی ارتش...

ارتش: به ناوشکن های آمریکا در تنگه هرمز اخطار دادیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناوشکن‌های ایالات متحده آمریکا، ساعاتی قبل با خاموش کردن رادارهای خود در دریای عمان، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشتند که بلافاصله پس از روشن کردن رادارهای خود، کشف و با اخطار رادیویی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مخاطرات نقض آتش بس مواجه شدند.

در ادامه آمده است: دلاورمردان ارتش پس از بی توجهی ناوشکن‌های آمریکایی، در اخطاری مجدد، صراحتا اعلام کردند که هرگونه تلاش برای ورود به تنگه هرمز، نقض آتش بس تلقی شده و با واکنش نیروهای دریایی مواجه خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: در این مرحله و به دنبال بی توجهی ناوشکن‌های آمریکایی صهیونی به اخطار اولیه،  نیروی دریایی ارتش، با شلیک تیرِ اخطار موشک‌های کروز، راکت و پهپادهای رزمی در حوالی شناورهای دشمن متجاوز، هشدار داد؛ مسئولیت و عواقب مخاطره آمیز اینگونه اقدامات، متوجه دشمن متخاصم خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مجری آمریکایی خطاب به عراقچی: اگر این برنامه صلح‌آمیز است، چرا در عمق نیم‌مایلی زیر یک کوه مستقر شده است؟
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *