تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۳:۳۷
اخبار جدید سیاسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

صداوسیما: آمریکا مقصر اتفاق امروز در امارات بود

خبرگزاری صداوسیما نوشت: حادثه آتش‌سوزی فجیره محصول ماجراجویی آمریکا بود. یک مقام آگاه نظامی گفت: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر آتش سوزی گسترده در تاسیسات نفتی بندر فُجیره و انتساب آن به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک مقام آگاه نظامی گفت: جمهوری اسلامی هیچ برنامه‌ی از پیش طراحی شده برای حمله به تاسیسات نفتی...

صداوسیما: آمریکا مقصر اتفاق امروز در امارات بود

خبرگزاری صداوسیما نوشت: حادثه آتش‌سوزی فجیره محصول ماجراجویی آمریکا بود.

1

یک مقام آگاه نظامی گفت: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر آتش سوزی گسترده در تاسیسات نفتی بندر فُجیره و انتساب آن به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک مقام آگاه نظامی گفت: جمهوری اسلامی هیچ برنامه‌ی از پیش طراحی شده برای حمله به تاسیسات نفتی مذکور نداشته و آنچه اتفاق افتاده محصول ماجراجویی ارتش امریکا برای ایجاد یک معبر، برای عبور غیرقانونی کشتی‌ها از معابر ممنوع تنگه هرمز بوده است و ارتش آمریکا باید جوابگوی آن باشد.

دولتمردان آمریکا باید به رفتار زشت استفاده از زور در روند دیپلماسی پایان دهند و در این منطقه حساس نفتی که اقتصاد کل کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد دست از ماجراجویی نظامی بردارند.

 

بیشتر بخوانید  جناب‌خان به صداوسیما برمی‌گردد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *