تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۳۵
اخبار برگزیده ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عراقچی: پروژه آزادی آمریکا «پروژه بن‌بست» است

بین الملل به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی در شبکه ایکس نوشت: «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز در حقیقت «پروژه بن‌بست» است.  وی تاکید کرد: تحولات تنگه هرمز به‌روشنی نشان می‌دهد که  یک بحران سیاسی، راه‌حل نظامی ندارد. جلسه مجلس با عراقچی؛ مذاکره هسته‌ای نداریم...

عراقچی: پروژه آزادی آمریکا «پروژه بن‌بست» است

بین الملل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی در شبکه ایکس نوشت: «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز در حقیقت «پروژه بن‌بست» است. 

وی تاکید کرد: تحولات تنگه هرمز به‌روشنی نشان می‌دهد که  یک بحران سیاسی، راه‌حل نظامی ندارد.

جلسه مجلس با عراقچی؛ مذاکره هسته‌ای نداریم

 

وزیر خارجه کشورمان با تاکید اینکه «پروژه آزادی»، «پروژه بن‌بست» است گفت: در حالی که به لطف تلاش‌های پاکستان مذاکرات در حال پیشرفت است، آمریکا باید هوشیار باشد که توسط بدخواهان دوباره به یک باتلاق کشیده نشود؛ امارات متحده عربی نیز همین‌طور.

انتهای پیام/ 

 

بیشتر بخوانید  عراقچی: از خرمشهر تا جنگ ۱۲ روزه، پزشکان همواره پناه مردم بوده‌اند
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *