تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۰:۵۹
اخبار جدید سیاسی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سخنگوی کمیسیون امنیت به آمریکا: با کل نیروی دریایی‌تان در تنگه هرمز کتک می‌خورید و بر می‌گردید

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره عبور ناوشکن آمریکایی در تنگه هرمز، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: ‏«با این رییس‌جمهور و با...

سخنگوی کمیسیون امنیت به آمریکا: با کل نیروی دریایی‌تان در تنگه هرمز کتک می‌خورید و بر می‌گردید

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره عبور ناوشکن آمریکایی در تنگه هرمز، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

‏«با این رییس‌جمهور و با آن وزیر دفاع احمق بنظرم به‌جای USA بگوییم USI، ‏United States of IDIOT’S، ایالات متحده احمق‌ها

‏آدم احمق دو بار با چند تا ناوچه و ناوشکن راه افتاده است که از تنگه هرمز بگذرد.

‏قبلا گفته‌ایم و الان هم تکرار می‌کنیم با چند تا ناوچه و ناو که هیچ، با کل نیروی دریایی‌تان هم توان عبور از تنگه هرمز را نخواهید داشت. فقط مثل یک بچه لوس می‌آیید، کتک می‌خورید و بر می‌گردید.»

 

بیشتر بخوانید  آقای پزشکیان! برای مذاکره با آمریکا، از مردم و نخبگان نظرسنجی کنید یا به رفراندوم بگذارید
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *