تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۶
اخبار جدید بین الملل ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آتش بس میان لبنان واسرائیل تمدید شد

وزارت امور خارجه آمریکا از تمدید آتش بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که توافق آتش بس میان لبنان و اسرائیل ۴۵ روز تمدید شد. این وزارتخانه اشاره کرد که دور چهارم مذاکرات میان لبنان و اسرائیل روزهای دوم و سوم ماه آینده...

آتش بس میان لبنان واسرائیل تمدید شد

وزارت امور خارجه آمریکا از تمدید آتش بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که توافق آتش بس میان لبنان و اسرائیل ۴۵ روز تمدید شد.

این وزارتخانه اشاره کرد که دور چهارم مذاکرات میان لبنان و اسرائیل روزهای دوم و سوم ماه آینده (ژوئن) برگزار می‌شود.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که نشستی امنیتی در مقر وزارت جنگ در ۲۹ ماه مه با مشارکت هیات‌های نظامی لبنان و اسرائیل برگزار می‌شود.

این در حالی است که اسرائیل  هر روزه مناطق مختلفی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار می‌دهد.



بیشتر بخوانید  جوزف عون: لبنان از جنگ‌های دیگران خسته شده است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *