تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۶:۰۳
اخبار جدید اقتصادی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ابلاغ بخشنامه جدید حقوق و مزایای کارکنان دولت + سند

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصاد۲۴ حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشنامه مربوط به ضوابط و تکالیف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را به دستگاه‌ها و نهاد‌های مشمول ابلاغ کرد. این بخشنامه در اجرای تبصره (۱) بند (۱۵) ماده (۱) قانون...

ابلاغ بخشنامه جدید حقوق و مزایای کارکنان دولت + سند

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصاد۲۴ حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشنامه مربوط به ضوابط و تکالیف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را به دستگاه‌ها و نهاد‌های مشمول ابلاغ کرد.

این بخشنامه در اجرای تبصره (۱) بند (۱۵) ماده (۱) قانون «الزامات و احکام مورد نیاز بودجه‌های سنواتی» و همچنین ماده (۶۴) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور صادر شده است.

بر اساس این ابلاغیه، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت موظف هستند پرداخت حقوق، مزایا، پاداش و سایر پرداخت‌های کارکنان را در چارچوب قوانین و سقف‌های تعیین‌شده انجام دهند و اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها را مطابق ضوابط مقرر ثبت و گزارش کنند.

ابلاغ بخشنامه جدید حقوق و مزایای کارکنان دولت

منبع: اقتصادآنلاین

بیشتر بخوانید  مگر به دلار حقوق می‌دهیم که می‌خواهیم قیمت بنزین را به دلار از مردم بگیریم؟!
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *