تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۹:۰۶
اخبار جدید بین الملل ۰۱ خرداد ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سوئد: در بازگشایی تنگه هرمز مشارکت می‌کنیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین؛ «ماریا مالمر استنرگارد» وزیر امور خارجه سوئد امروز (جمعه) گفت: «ما آماده‌ایم تا در تضمین آزادی دریانوردی در تنگه هرمز مشارکت کنیم». به روایت فارس، استنرگارد در گفتگو با خبرنگاران پیش از ورود به نشست وزرای خارجه کشورهای عضو «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در سوئد، توضیح...

سوئد: در بازگشایی تنگه هرمز مشارکت می‌کنیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین؛ «ماریا مالمر استنرگارد» وزیر امور خارجه سوئد امروز (جمعه) گفت: «ما آماده‌ایم تا در تضمین آزادی دریانوردی در تنگه هرمز مشارکت کنیم».

به روایت فارس، استنرگارد در گفتگو با خبرنگاران پیش از ورود به نشست وزرای خارجه کشورهای عضو «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در سوئد، توضیح داد: «ما باید در مورد بازدارندگی اروپا در برابر روسیه به توافق برسیم».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ما متعهد به افزایش هزینه‌های دفاعی در چارچوب ناتو و حمایت از اوکراین هستیم».

وزیر خارجه سوئد همچنین افزود: «ما باید به سرمایه‌گذاری در تقویت قابلیت‌های نظامی خود ادامه دهیم و به مشارکت آمریکا در این تلاش نیاز داریم».

315

کد مطلب 2222485

بیشتر بخوانید  کیهان دوباره ساز بستن تنگه هرمز را کوک کرد؛ هم قانونی است و هم انقلابی!
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *