تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۴۷
اخبار برگزیده ۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان دیدار کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و هیات همراه شب گذشته (جمعه اول خرداد) با استقبال اسکندر مؤمنی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد. فرمانده ارتش پاکستان امروز هم با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دیدار کرده بود. اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه...

فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان دیدار کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز

عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و هیات همراه شب گذشته (جمعه اول خرداد) با استقبال اسکندر مؤمنی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

فرمانده ارتش پاکستان امروز هم با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دیدار کرده بود.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه شب گذشته (جمعه اول خرداد) در گفت‌وگویی تاکید کرده بود که حضور مقام‌های ارشد پاکستان در تهران به این معنا است که ما به یک نقطه عطف یا وضعیت تعیین‌کننده‌ای رسیدیم. قبلاً هم اگر خاطرتان باشد، سفری آقای عاصم منیر به تهران داشتیم و این روند ادامه دارد.

بقائی در پاسخ به این پرسش که این به معنای تغییر در روند مذاکرات نیست، گفت: بله، نمی‌توانیم بگوییم که به جایی رسیدیم که توافق نزدیک است؛ ضرورتاً خیر، اینطور نیست. روند ادامه‌دار است و نه غیرطبیعی و نه طبیعی. من قبلاً هم گفتم که اختلاف نظرها بین ایران و آمریکا آنقدر عمیق و زیاد است، به‌ویژه بعد از جنایاتی که در دو سه ماه اخیر مرتکب شده‌اند. نمی‌توان گفت با چند بار رفت و آمد یا مذاکرات ظرف چند هفته یا چند ماه حتماً به نتیجه خواهیم رسید. دیپلماسی زمان‌بر است و طرفین از هر فرصتی برای انتقال دیدگاه‌های خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید  پزشکیان: متکی به فروش نفت نباشیم

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *