تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۹:۰۵
اخبار جدید سیاسی ۰۷ خرداد ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ابوترابی: آمریکا بعد از جام‌جهانی به ایران حمله می‌کند

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس در خصوص روند مذاکرات پایان جنگ گفت تمام خطوط قرمز رهبری از تنگه هرمز، مسئله هسته‌ای و گرفتن غرامت نقض شده است. وی افزود: باز شدن تنگه هرمز را مقابل محاصره دریایی قرار داده‌اند و هیچ ضمانت اجرایی ندارد. دارند ما را با آبنبات چوبی صندوق بازسازی ۳۰۰...

ابوترابی: آمریکا بعد از جام‌جهانی به ایران حمله می‌کند


ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس در خصوص روند مذاکرات پایان جنگ گفت تمام خطوط قرمز رهبری از تنگه هرمز، مسئله هسته‌ای و گرفتن غرامت نقض شده است.

وی افزود: باز شدن تنگه هرمز را مقابل محاصره دریایی قرار داده‌اند و هیچ ضمانت اجرایی ندارد. دارند ما را با آبنبات چوبی صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیاردی بدون ضمانت اجرایی فریب می دهند.

تنگه هرمز بدهیم تا ۱۲ میلیارد دلار پول خودمان را با خفت و خواری بگیریم؟! این ۱۴ بند با آن ده‌بندی که با نظر مستقیم رهبری تهیه شده بود، کاملاً و ۱۸۰ درجه متفاوت است.

اگر ما تنگه هرمز را باز کردیم، چه تضمینی وجود دارد که آنها دوباره محاصره را شروع نکنند؟ هیچ تضمینی!

خطوط قرمز ایران درباره لبنان در مذاکرات نقض شده است. برجام دو، خسارت بارتر از برجام یک است. آمریکا بعد از جام جهانی و انتخابات کنگره دوباره حمله می‌کند.

بیشتر بخوانید  مقتدایی: مذاکرات ایران و آمریکا با واسطه در حال انجام است




منبع :


دیدبان ایران



مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *