تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۹:۰۵
اخبار برگزیده ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه‌هاست

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در برنامه ایکس نوشت: برای توجه فوری: آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. وی افزود: نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله...

عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه‌هاست

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در برنامه ایکس نوشت: برای توجه فوری: آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود.

وی افزود: نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است.

عراقچی تاکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.

۳۱۲

کد مطلب 2227193

بیشتر بخوانید  عراقچی: ویتکاف از طریق واسطه‌ها تماس‌هایی با ما برقرار می‌کند
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *