به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون اسعدیان بعد از حضور در برنامه «من ایرانم» محمدرضا شهیدیفر، در نامهای خطاب به او از نحوه پخش گفتوگوی خود در صداوسیما انتقاد کرد و نوشته است اظهاراتش پس از تقطیع و حذف بخشهایی از آن، به شکلی متفاوت از مقصود اصلیاش روی آنتن رفته است. او حضور در این...
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون اسعدیان بعد از حضور در برنامه «من ایرانم» محمدرضا شهیدیفر، در نامهای خطاب به او از نحوه پخش گفتوگوی خود در صداوسیما انتقاد کرد و نوشته است اظهاراتش پس از تقطیع و حذف بخشهایی از آن، به شکلی متفاوت از مقصود اصلیاش روی آنتن رفته است. او حضور در این برنامه را «یکی از اشتباههای پرهزینه» خود توصیف کرده و از غلبه مصلحتسنجی بر حقیقت در رسانه ملی انتقاد کرده است.
مدیرعامل خانه سینما در این نامه نوشته است:
«آقای شهیدیفر عزیز