تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۴۸
اخبار جدید فناوری ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

هاشمی: به شرایط اینترنتِ پیش از دی‌ماه رضایت نمی‌دهیم

هم‌میهن: ستار هاشمی؛ وزیر ارتباطات در نشست با خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره بازنگشتن کامل اینترنت به وضعیت عادی با وجود گذشت دو هفته از دستور رئیس‌جمهور، تأکید کرد که دولت از شرایط فعلی رضایت ندارد و برنامه‌هایی برای بهبود بیشتر کیفیت و دسترسی به اینترنت در دست اجراست. هاشمی همچنین با اشاره به...

هاشمی: به شرایط اینترنتِ پیش از دی‌ماه رضایت نمی‌دهیم


هم‌میهن: ستار هاشمی؛ وزیر ارتباطات در نشست با خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره بازنگشتن کامل اینترنت به وضعیت عادی با وجود گذشت دو هفته از دستور رئیس‌جمهور، تأکید کرد که دولت از شرایط فعلی رضایت ندارد و برنامه‌هایی برای بهبود بیشتر کیفیت و دسترسی به اینترنت در دست اجراست.

هاشمی همچنین با اشاره به آمار ترافیک اینترنت بین‌الملل گفت پیش از چهارم خرداد، میزان ترافیکی که از مسیرهای مرتبط با استارلینک و شبکه‌های مرزی جابه‌جا می‌شد با ترافیک رسمی اینترنت بین‌الملل برابری می‌کرد؛ موضوعی که به گفته او یک تهدید جدی برای نظام حکمرانی در فضای مجازی به شمار می‌رود.

وزیر ارتباطات گفت: بسیاری با افتخار می‌گویند از VPN استفاده می‌کنیم.

 در سال ۱۴۰۱ استفاده از فیلترشکن ضد ارزش بود. در سال ۱۴۰۴ وقتی بحث سیم کارت‌های سفید مطرح می‌شود، بسیاری با افتخار می‌گویند از VPN استفاده می‌کنیم.

 این تجربه نشان داد که حکمرانی را منحصر در موضوعات فنی دانستیم و یک موضوع ضد ارزش را به ارزش تبدیل کردیم. باید از این تجربه درس بگیریم.

بیشتر بخوانید  هشدار وزیر ارتباطات: فیلترشکن‌ها باعث حملات سایبری از داخل کشور شده‌اند

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *