تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۴۸
اخبار جدید بین الملل ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محمد بن سلمان از حضور در اجلاس گروه ۷ انصراف داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در اجلاس گروه هفت که قرار است ۱۶ ژوئن (سه‌شنبه ۲۶ خرداد) در اویان واقع در فرانسه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد. به روایت ایسنا به نقل از ریا نووستی در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده...

محمد بن سلمان از حضور در اجلاس گروه ۷ انصراف داد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در اجلاس گروه هفت که قرار است ۱۶ ژوئن (سه‌شنبه ۲۶ خرداد) در اویان واقع در فرانسه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

به روایت ایسنا به نقل از ریا نووستی در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده که ولیعهد عربستان نامه‌ای تشکرآمیز به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای دعوت به شرکت در اجلاس گروه هفت و ناهار کاری ارسال کرده است، اما از عدم امکان حضور خود در این رویداد به دلیل تعهدات قبلی عذرخواهی کرده است.

در همین حال، محمد بن سلمان در این نامه همچنین به استحکام روابط استراتژیک بین دو کشور اشاره کرده است.

۲۱۹

کد مطلب 2232129

بیشتر بخوانید  محمد بن سلمان: از رفع تحریم‌های سوریه استقبال می‌کنیم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *