به گزارش اخبار جدید به نقل از همشهری آنلاین، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، اولیای دانش آموزانی که میخواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده نمایند، از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند درخواست خود را...
به گزارش اخبار جدید به نقل از همشهری آنلاین، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، اولیای دانش آموزانی که میخواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده نمایند، از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه پایش ناوگان دانشآموزی (سپند) که توسط اتحادیههای تابعه سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور به آدرس https://irtusepand.ir طراحی و فعالیت مینماید، ثبت کنند.