تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۷:۰۵
اخبار جدید سیاسی ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرستاده آمریکا مدعی بازگشت بازرسان سازمان انرژی اتمی به ایران شد

استیو ویتکاف، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا این موضوع را روز پنجشنبه در یک نشست محرمانه برای قانون‌گذاران آمریکایی مطرح کرده است. دو منبع آگاه که به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس گفت‌وگو کردند، جزئیات این جلسه غیرعلنی را فاش کردند. به نقل از جماران، ویتکاف به رهبران کنگره و اعضای کمیته‌های مرتبط با امنیت...

فرستاده آمریکا مدعی بازگشت بازرسان سازمان انرژی اتمی به ایران شد


استیو ویتکاف، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا این موضوع را روز پنجشنبه در یک نشست محرمانه برای قانون‌گذاران آمریکایی مطرح کرده است. دو منبع آگاه که به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس گفت‌وگو کردند، جزئیات این جلسه غیرعلنی را فاش کردند.

به نقل از جماران، ویتکاف به رهبران کنگره و اعضای کمیته‌های مرتبط با امنیت ملی گفت که یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران شامل هیچ توافق جانبی نبوده، اما یک نامه الحاقی میان تهران و آژانس تهیه شده که در آن این دعوت تمدید و رسمی شده است.

او همچنین گفت نامه‌ای که برای گروسی ارسال خواهد شد، به وی امکان می‌دهد بازرسان هسته‌ای آمریکایی را به تهران بیاورد.

بیشتر بخوانید  بقائی: اعتماد ما به آمریکا به زیر صفر رسیده است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *