عباس آخوندی، استاد دانشکده مطالعات جهان: ما باید به سمت مذاکرات مستقیم و رودررو در دوره ترامپ برویم. تمام سیستم تبلیغی ما دنبال این بود که ثابت کند اتحادیه اروپا بیعرضه است؛ ولی چه سودی کردیم؟