وزیر صنعت، معدن و تجارت، ناترازی انرژی را مهمترین مشکل واحدهای تولیدی کشور دانست و گفت: صنعت باید به دنبال راهکارهایی برای عبور از این چالش باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، ناترازی انرژی را مهمترین مشکل واحدهای تولیدی کشور دانست و گفت: صنعت باید به دنبال راهکارهایی برای عبور از این چالش باشد.
خوزستان با توجه به منابعی که در اختیار دارد، در زمینه تولید و اشتغال ظرفیت بالایی دارد و امکان افزایش آمار اشتغالزایی در این استان بیش از میانگین کشوری است.
اتابک با بیان اینکه امکان تکمیل برخی زنجیرههای تولیدی در استان وجود دارد، افزود: در حوزه کشاورزی و صنایع پاییندستی، قابلیت تکمیل زنجیره تولید فراهم است.
بخش خصوصی سرمایهگذاری خوبی در استان انجام داده است و واحدهای تولیدی در حال ساخت، نیازمند تأمین اعتبار هستند که وزارت صمت به این صنایع کمک خواهد کرد.