تاریخ انتشار: اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۴ - 1 سال پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 706723

سامانه‌های سرمایشی ادارات بعد ساعت ۱۳ خاموش می‌شوند

دو روز پیش ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور صادر شد که براساس آن همه ادارات باید سامانه‌های سرمایشی خود را روی ۲۷ درجه تنظیم کنند.