تاریخ انتشار: اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۴ - 1 سال پیش
موضوع:‌ اخبار جدید اقتصادی
شماره: 709399
۱۰۳ میلیارد دلار به دولت پول دادیم/ مطالبات صندوق بسیار بالاست

مهدی غضنفری: ۱۰۳ میلیارد دلار به دولت پول دادیم

رییس صندوق توسعه ملی با بیان این‌که در سال ۱۴۰۴ چابک‌سازی را در صندوق آغاز کرده‌ایم، گفت: در ۱۲ سال گذشته مجموعا ۴۵ میلیارد دلار تسهیلات به بخش خصوصی و ۱۰۳ میلیارد دلار به بخش دولتی پرداخت کردیم و موجودی صندوق ۳۰.۷ میلیارد دلار است که نشان می‌دهد میزان معوقات بسیار بالاست.