تاریخ انتشار: خرداد ۱۵, ۱۴۰۴ - 1 سال پیش
موضوع:‌ اخبار جدید اقتصادی
شماره: 713043
ناترازی برق در میانه خرداد به ۱۲۰۰۰مگاوات رسید

ناترازی برق در اواسط خرداد به ۱۲۰۰۰مگاوات رسید

تابستان ۱۴۰۳ رکوردار ناترازی برق، یا به‌عبارت بهتر کسری برق است. در مردادماه سال گذشته در زمان اوج مصرف لحظه‌ای برق، ناترازی برق به حدود ۱۸ هزار مگاوات و در شهریورماه سال گذشته به حدود ۲۰ هزار مگاوات رسید.