تاریخ انتشار: خرداد ۱۸, ۱۴۰۴ - 1 سال پیش
موضوع:‌ اخبار جدید پزشکی
شماره: 713466

نوشیدن آب در حین غذا خوردن خوب است یا بد؟

نوشیدن مقدار متعادل آب حین غذا می‌تواند هضم را بهبود بخشد و نفخ را کاهش دهد، اما مصرف بیش از اندازه یا آب سرد ممکن است اثر معکوس داشته باشد.