محسن تنابنده با یاد برادرزادهاش که در حمله اسرائیل به ایران شهید شد مطلبی منتشر کرد.
محسن تنابنده با یاد برادرزادهاش که در حمله اسرائیل به ایران شهید شد در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت:
هر سربازی
در جيب هايش
در موهايش
و لاي دكمههای يونيفورمش
زني را به پادگان و خدمت ميبرد
آمار اعزاميها هميشه غلط بوده است
اين دو سال
دو نفر را از پا درآورده
سرباز و زنی كه
در ميان قلبش بود
برادرزاده عزيزم! عليرضا جان خداحافظ
