تاریخ انتشار: تیر ۳۰, ۱۴۰۴ - 11 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید اجتماعی و حوادث
شماره: 722174

ادارات هرمزگان روز چهارشنبه تعطیل شد

با توجه به گرمای بی سابقه و لزوم مدیریت مصرف انرژی به پیشنهاد کمیته انرژی استان و موافقت استاندار هرمزگان ادارات و دستگاه‌های دولتی روز چهارشنبه تعطیل شدند.