با اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.
به گزارش همشهریآنلاین، با اعلام کمیته استیناف فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس غیرموجه تشخیص داده شد. بیرانوند و تراکتور باید بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال غرامت بدهند. بیرانوند ۴ ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم شد.
کد خبر 967921