تاریخ انتشار: مرداد ۱۱, ۱۴۰۴ - 11 ماه پیش
موضوع:‌ ویژه
شماره: 729675

برلین: در حال گفت‌وگو با ایران هستیم اما گزینه اسنپ‌بک روی میز است

واده‌فول در پاسخ به سوال مجری که گفت این در واقع «مذاکره برای مذاکره» است، بیان کرد: بله درست است و البته این باید هدف من باشد که این مسئله از طریق روش‌های دیپلماتیک حل شود و تنش‌های نظامی دوباره گسترش پیدا نکند که پیشتر از جانب اسرائیل و آمریکا شاهد بوده‌ایم.